Nowoczesne usługi pozycjonowania stron internetowych cieszą się bardzo dużą popularnością, ponieważ pozwalają firmom zaistnieć w Internecie – niewielkim kosztem i w stosunkowo niedługim czasie. Wybierając odpowiedniego specjalistę SEO w Warszawie, warto dowiedzieć się jakie są jego obowiązki i co powinien Ci zapewnić. Oto najważniejsze aspekty, które powinien zadbać, by Twoja firma mogła osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google!

Podstawowe obowiązki specjalisty SEO

Audyty strony

Zanim rozpocznie się budowanie strategii pozycjonowania, specjalista SEO Warszawa musi przeprowadzić audyt techniczny Twojej firmowe strony internetowej. Tylko dzięki temu będzie mógł poznać jej mocne i słabe strony, a także stworzyć plan działania, którego celem będzie odpowiednia optymalizacja witryny. Ekspert zwróci uwagę na nagłówki, treści, meta tagi, szybkość ładowania witryny oraz wiele innych aspektów i ustali co warto poprawić, by pozycjonowanie strony było skuteczniejsze.

Pamiętaj! W niektórych przypadkach może być potrzebna Twoja pomoc, dlatego współpracuj ze specjalistą SEO – np. gdy będzie on potrzebował dostępów do strony czy Google Analytics.

Optymalizacja witryny

Po przeprowadzeniu audytu, możliwe będzie zoptymalizowanie strony w taki sposób, aby wpłynąć na ranking firm w Google. Profesjonalne działania on-site doprowadzą do tego, że witryna stanie się z jednej strony użyteczna i atrakcyjna dla użytkownika, a z drugiej spełni wymagania Google, dzięki czemu możliwe będzie jej skuteczne pozycjonowanie. Pamiętaj, że specjalista SEO dokona ingerencji w treści oraz wiele innych elementów witryny – z pewnością Cię o tym poinformuje, a więc nie będziesz musiał obawiać się samowolki z jego strony.

Wybór słów kluczowych

Bardzo duże znaczenie w kontekście działań SEO ma również dobór odpowiednich wyrażeń kluczowych, czym oczywiście również zajmuje się specjalista. Przeprowadzi on dokładny research za pomocą specjalistycznych narzędzi, dzięki którym będzie mógł dowiedzieć się, na które słowa warto pozycjonować witrynę, a z których lepiej zrezygnować, bo mają np. zbyt dużą konkurencję. Warto, by korzystał on z keywordsów z tzw. „długiego ogona”, które dadzą Ci o wiele większe szanse na skuteczną promocję firmy w Internecie.

Link building

Kolejnym aspektem, który ma ogromny wpływ na skuteczne SEO jest linkowanie – zarówno to wewnętrzne (w obrębie strony), jak również zewnętrzne (z innych witryn). To dzięki niemu możliwe jest z jednej strony poprawienie autorytetu i popularności witryny, a z drugiej ułatwienie robotom Google poruszania się po firmowej stronie. Specjalista SEO dołoży wszelkich starań, aby linków była odpowiednia ilości i by były one jak najwyższej jakości – bez tego sukces w wyszukiwarce byłby niemożliwy.

Co jeszcze powinna oferować agencja SEO?

Specjalista SEO z Warszawy zapewni Ci też wiele innych działań, mających na celu skuteczniejsze pozycjonowanie stron WWW, jak choćby przyspieszenie ładowania się strony czy dostosowanie jej do urządzeń mobilnych. Jednak to nie wszystko, o co powinna zadbać agencja! Bardzo istotną rolę w procesie pozycjonowania odgrywają dzisiaj również wysokiej jakości treści, dlatego też powinna ona zaoferować usługi copywritingu. Dzięki nim nie tylko będziesz wyżej w Google ale szybko i stosunkowo tanio poprawisz wizerunek firmy, zwiększysz świadomość marki i zbudujesz pozycję eksperta w branży. A to znacznie przybliży Ci do sukcesu!